Selasa, Disember 11, 2012

Nutritionists' Choice Cookbook

Assalam...

Aku ada menyimpan softcopy dalam format pdf untuk buku seperti tajuk atas ni, Nutritionists' choice cookbook/ Buku masakan pilihan pakar pemakanan. Ada 164 mukasurat. Dalam bahasa melayu dan english. Siapa yang nak?? Oh tak tahu ni buku untuk ape??

Ni sebenarnya buku panduan serta resepi  sihat untuk pemakanan awal bayi. Bagi makan bermula 6 bulan ok. Lebih awal pun ada tapi tengok kondisi dan syarat pada bayi tu dulu. Best buku ni. Boleh kata complete dan banyak sangat membantu bagi ibu baru macam aku. Yang tengah pregnant tu pun bagus untuk baca buku ni sebagai persediaan. Nanti takdelah terkapai-kapai. Aiyak.. panjang pulak mukadimah aku kan.

So aku dengan senang hati nak bagi FREE kat anda-anda semua. Tapi dengan syarat.. senang je.. jadi FOLLOWER aku.. then boleh email aku inform di yana_comel2104@yahoo.com lepas korang dah jadi kawan/follower aku. Kalau ada blog, maybe boleh mention sekali. Yelah tambah kenalan kan. Untuk lebih menyenangkan letak tajuk "Nak softcopy NCC"  kat email tu ye. So takdelah aku terlepas pandang nanti. Then aku akan reply kat email tu jugak linknya. Mudahkan? Kalau korang nak lah.

Yang takde blog?? Takpe aku boleh bagi jugak tapi tolonglah ajak kawan korang yang ada blog tu untuk jadi kawan/follower aku. Cuma ada 65 je kawan aku kat blog ni. Tak kesian ke?? Huhu. :P

Yang dah kawan-kawan aku ni just email kalau nak ye. Takde syarat untuk anda. Huhu.

Ni rupa depan dia. Kalau nak puas tengok dan baca, print color, warna-warni syok nak baca. Nampak macam buku ori punye. Huhu. Aku ni jenis sempoi je. Sikit-sikit je buat panduan. Masak main campak je. Hakhak. Jangan percaya ye.

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum..

    hai saya dah follow awak..
    dan saya dah email nk softcopy NCC

    terima kasih

    BalasPadam