Sabtu, Disember 29, 2012

Kasut oh kasut...........

Semua berkaitan anak sulung memang buat para mommies excited kan?? So do i. Haha hal kasut pun mau cerita. Apa salahnya, ni sebagai memori dan kenangan kan?? Lalalalala....

Anakku asif ada kasut favorite dia (actually kasut favorite yang ibu dan nenek gemar sarungkan.dia mana reti nak memilih lagi.hahaha). Dan baru-baru ni dah hancus pulak. So kena cari yang baru. Nenek dia la yang tak sabar nak suruh belikan. Ok fine mak... so tadi pergilah berjalan ke ampang point. Saja jalan-jalan buang masa kami. Aku bersama nenek, zara dan asif.

Kasut yang di beli murah je. Hanya RM 19 sepasang. Bawah ampang point tu ada jual baju-baju baby dan kanak-kanak semurah RM 10. Aku tak belek sangat sebab tak rasa nak shopping baju. Motif cuma nak beli kasut sahaja.

Tapi sempat lah shopping barang ibu sikit dan pampers+susu asif dan zara. Hai di sebabkan cuma aku dan emak then bawa si kecik 2 orang, agak kelam-kabut bagi kami. Bila aku dah bawa segala barang termasuk pampers 2 paket dan susu bagai, so mak la kena dukung asif dan pimpin zara. Kesian mak. Dah kalau yang dewasa cuma aku dengan mak je, memang kami tak boleh shopping banyak barang. Dah tau mesti kelam-kabut.

Oh... kasut yang di beli ni adalah kasut pertama aku beli untuk asif. Kasut lama (yang putih bugs tu) adalah kasut zara masa baby. Dah 9 bulan++ baru belikan kasut. Hihi. Hari tu kakak aku ada belikan kasut untuk asif juga tapi agak besar. Rasanya memang sesuai untuk kalau dah pandai berjalan. Tapi yang tu memang smart la biru+merah brand kiki lala. Layankan aje la gambar kat bawah. Ok tata. Selamat berhujung minggu.

 Ini kasut favorite. Tapak dia dah koyak so dah jadi macam mulut buaya bila di pakai. Ngahahahaha...
 
 
 Ini kasut baru yang di beli
 
 
Ini kasut mak long (kakakku) belikan. Agak besar, nanti dah tahu jalan boleh pakai kot.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan