Ahad, Januari 20, 2013

Ramalanku benar belaka

Wah wah... tajuk dah macam nama lagu je.. wahahahahaha...

Ok kisahnya macam ni... aku ada ler saje meramal jantina untuk kenalan-kenalan aku..

Pertama.. my ex-bos lah. Di sebabkan dia pakai baju yang agak sendat so boleh nampak bentuk perut dia tu. In shaa Allah anak lelaki ni, kata aku.

Kedua.. adik pada my BFF. Dah lama tak jumpa dia, cuma pernah terserempak dia kat supermarket masa dia pregnan 5 bulan macam tu. Dia jenis badan kecik dan kurus. Dan masa tu dia pakai jubah. Tak berapa nampak bentuk perut lagi pun masih awalkan nak nampak bentuk perut masa tu?? Saja borak kat Fb (mukabuku) dan tanya dia, biasa setiap bulan check-up berapa bilangan heartbeat baby dalam perut tu? Kalau tak silap, dia kata atas 140 (aku tak ingat berapa bilangannya). So aku simpulkan in shaa Allah anak lelaki.

Tup-tup bila anak-anak mereka dah melihat dunia, dua-dua betul mengikut tekaan aku. Yang anak my ex-bos lahir hujung tahun lepas. Boy. Dan adik pada my BFF tu dia melahirkan minggu lepas dan dapat boy jugak. Aku takdelah nak kata aku terer meneka ok. Saja suka-suka meneka. Hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan