Sabtu, Jun 21, 2014

Online shop, Chomey Kids Wear

Assalamualaikum...

Aku baru je setup kedai lebih kurang 2 minggu yang lalu. Ala kedai online je, bina laman (page) di facebook untuk barang dan pakaian budak-budak. Aku namakan Chomey Kids Wear. Jangan tanya kenapa aku pilih nama tu. Sebab nama tu yang terlintas dan kuat melekat di fikiranku pada masa tu. Hihi. Bukan sebab aku perasan diri comel/ chomey ok.

Cuma bila kita sebut baby/ budak/ anak-anak, mesti terbayang kecomelan mereka je kan. So letak la nama tu. Di harap memberi tuah. Bukan la bergantung harap tuah pada nama ala-ala feng shui ke apa. Walau macam mana pun rezeki Allah yang berikan. Yang penting usaha untuk mencari rezeki tu.

Jadi, aku berbesar hati kalau kawan-kawan sudi memberi sokongan. Sama ada like page untuk meramaikan atau suggest pada kawan, saudara page aku yang tak seberapa ni dan mengajak mereka membeli. 

Antara item yang di jual adalah legging, dress, boy set, girl set, peplum kurung, peplum lycra, pyjamas, pre-walker shoe dan macam-macam lagi.

>>> LIKE PAGE CHOMEY KIDS WEAR <<<







Jangan lupa ya, please support me yang tak berapa terer meniaga ni. Belajar dan terus belajar. Apa pun cinta aku pada bisnes tetap kuat. Dari bertahun dulu sehingga kini. Bisnes kecil-kecilan aje. Memeriahkan dunia bisnes. Ok tata.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan