Rabu, Jun 19, 2013

Akhirnya yuna dan aizat serius

Rentetan dari coretan aku di SINI maka dengan gembiranya mewar-warkan akhirnya mereka serius sudah! Wow aku pulak yang over excited kan. Haha sesekali jadi 'gila' tak salah. Bukan serius bercinta tau cuma berduet (tapi kalau betul secara diam-diam apa salah juga kan. Hihi). Masing-masing masih single dan belum berpunya. Jodoh di tangan tuhan. Psssttt.. tajuk bukan main macam paparazi kan?? Boleh mengundang kontroversi.. :P

Korang try la dengar lagu baru mereka ni. Best tau. Lagu dia sempoi dan rileks je dengar. Meh aku bagi link. Dwihati tajuk lagu dia.


 
Sweetnya............ toing toing........ ^_^
 
 
Macam mana dah dengar? Best tak. Haha masing-masing punya pendapat lah kan. Apapun good job untuk mereka berdua ni.
 
Sejak kebelakangan ni, aizat macam more tu lagu atau muzik zaman dulu-dulu kan. Evergreen. Yang jeripah, dan terbaru dengan Noh Hujan tu. Tapi bila orang dah berbakat, best jadinya.
 
Pssssstttttt... yuna pulak sekarang ni hari-hari tengok kat iklan Kakaotalk tu. Ada Top jugak kau. Korang dah try pakai Kakaotalk? Aku baru merasa Wechat je. Itupun tumpang husband punya je. Hehe. Membe aku yang 'penggila setia' Top tu siap up status di mukabuku, "kalau pakai kakaotalk ni, boleh call free dengan Top ke??"...... Aiyakkk.... sabo je la.... Hahaha..
 
Ok adios.. mengambil masa up entri di tengah pagi buta ni (2 lebih tu), terjaga dari tidur melihatkan si anak yang tak berapa sihat. Demam. :(
 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan