Jumaat, September 07, 2012

Patut la susuku merudum... rupanya....

Salam jumaat......penghulu segala hari...

Beberapa hari ni 3-4 hari lepas baru perasan, amaun pengeluaran susuku sikit dari biasa.. bayangkan combine dua belah cuma dapat 2-3oz... owhh.. keadaan ni dah seminggu lebih kurang... selalu aku memang tak perah, aku bagi pada anakku terus... tapi yang buat aku rasa lain macam iaitu susu kurang bila takde rasa mencucuk bila LDR dan tak rasa 'penuh' walau dah 3-4 jam anak tak menyusu..

Aku memang dah cuak dan terfikir-fikir puncanya... kalau aku minum kafein seperti nescafe, memang akan effect sikit la.. tapi tak la seteruk tu sampai berhari-hari..

Aku fikirkan diri aku stress memikirkan takde kerja.. tapi rasa aku takdela stress sangat pun...  masih boleh survive alhamdulillah...

So aku bajet dua sebab iaitu jeng jeng jeng......termengandung atau nak period... dup dap dup dap if sebabnya adalah point pertama tu.. :)

Dan ada rasa tak sedap perut beberapa hari ni... tak buang masa aku buat test kit... huhu negatif....

Tunggu punya tunggu... fikir punya fikir... semalam datangla bendera merah... adoi bikin cuak... adakah angkara aku minum air tin 100plus baru keluar darah tu?? wallahualam.. tapi bukan ke air gas tu memang buat keluar darah banyak dan lancar time period??

Selepas anakku dah 5 bulan... barula bendera merah berkunjung tiba... mak aku kata cepatnya... yeke?? tahla mak ikut badan masing-masing la kot.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan