Isnin, April 21, 2014

Menganjak setahun lagi umurku



Assalamualaikum...


















Syukur alhamdulillah.. hari ini umurku bertambah lagi yang boleh di kira sepatutmya semakin matang pemikiran serta perlakuan ku. Tambah-tambah sebagai isteri dan ibu pada putera-puteraku tercinta. Terima banyak ucapan dan doa dari suami, keluarga dan kawan-kawan. Terima kasih untuk ucapan dan doa kalian. Doa kalian hadiah hebat bagi aku.

Takde celebrate apa-apa. Takde hadiah. Dah tua tidak la mengharap apa pun. Adik aku minta buatkan kek coklat untuk dia lagi ada la. Haha. Isk isk.. macam kejam kan. Ulang tahun kakak dia, dia pergi minta buat kek untuk dia pulak. Ni kes sebab hari tu aku buat kek dan dia kata sedap gila. Yo laaa... Keluarga kami ni pencinta coklat. Dengan anak aku tu pun suka sangat coklat. Dah aku buat topping tu ikut tekak aku, sebab tu kot yang sedap sangat katanya. Huhu. 

Erm.. so hari ni umurku dah 31 tahun... eh ke 13?? Hahaha. Macam tua tapi okey lagi kot. Yang penting jiwa muda. Haha. Sekarang ni aku cuma berharap dan berdoa perancangan aku yang satu ini akan berjaya dan di permudahkan Allah. Perancangan apa tu? Ada lah, mungkin bila dah nampak hasil baru boleh di ceritakan.

Oh blog ni pun tahun ni menginjak 6 tahun. Wow... jangka masa yang lama. Dulu mula-mula berblogging pun tak fikir akan bertahan selama ini. Tulis untuk suka-suka. Aku tulis apa yang aku mahu... kan??

Ahhhh... happy birthday to me.. happy birthday to me... happy birthday to me.... 

Ok la... wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan