Jumaat, April 19, 2013

Fenomena Gwiyomi

Salam jumaat.......

Korang tahu tak pasal lagu Gwiyomi ni? Mesti majoriti tahu kan?
Kat facebook tengah tersebar meluas. Mula-mula budak-budak girl yang buat. Oh memang la cute. Maksud gwiyomi tu pun cute aka comel, kan???

Tapi sekarang ni sedang tersebar video girl melayu bertudung buat gwiyomi tu. Aku agak umurnya awal 20-an. Tapi dah berkahwin katanya. Dedicate untuk suaminya. Betul atau tak wallahualam. Tapi kalau nak dedicate untuk suami, biarlah ia istimewa. Maksudnya hanya suami dia yang dapat tengok.

Eh aku bukanlah jeles ok. Aku tahu dia memang comel dan cantik. Dan aku hanya wanita biasa-biasa je. Huhu. Tapi hari ni yang nak buat aku 'up' entri ni sebab aku ada nampak video sorang lelaki buat gwiyomi.

Tajuk dia.... "to all male gwiyomiers.. this is how we feel..."

SINI VIDEO DIA (kalau boleh view la ye)

Haha kelakar kau.. Muka dah la jambu. Suami dan bapa orang tu. Janganlah di tiru ye wahai lelaki di luar sana. Dia ni muka jambu ok lagi, bayangkan kalau lelaki muka gengster tapi buat macam ni. Muka nak minta penampar je! Hahaha. Ok la korang layan la video ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan