Selasa, April 26, 2011

Rumitnye nak buat hiv test! Express update!

Fuhhhhhhhhhhhh!!!!... tu jela 1st word yg keluar dr mulut nih.. :P

Since last week aku kol kk area kl untuk buat hiv test, termasuk la kk ampang, kk dato keramat, kk petaling bahagia, kk au2 smua appoinment da penuh bulan nih. paling awal pun pertengahan bulan 5!! arghhhh aku tensen lagi!!!

Tak terjangkau dek pemikiran aku yang appoinment kene buat awal seawal 3 minggu sebelum date d pilih.. kalau tak, jadi ar cam kes aku.... semua full!!!

No choice paling awal is next week (plannye nak buat this week)... so buat kat kk pandan je...baru buat appoinment tadi... walau xtau jalan, main redah la but prepare maps awal2 but still sesat...huhu erk harap2 semua berjalan lancar minggu depan... amin

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Express update
- this week must make sure kad jemputan da siap n collect!
- 1st mei nih bersamaan ahad kene pegi melaka, my besfren nak kawin (wajib pegi!)
- next weekend pegi melaka lagi, teman si dia n pegi tengok butik... boleh tak kitorang still tak pilih butik untuk majlis bertandang kat melaka?? erkkk..........

Toing toing... bulan 5 akan super busy dengan macam2 persiapan n persediaan... oh tak boleh main2 lagi.... must have planning for every single day......huhu... tired... (padan muka aku semua buat last minit)

2 ulasan:

  1. kna wat appoinment 3 weeks before ke?huu...chaiyo2..gunakan masa spenuhnya..n enjoy ur preparation..xde stress nnti.. =)

    BalasPadam
  2. yup utk klinik yg 'glamer'..huhu.. sbb cepat penuh la..isk2

    ape pun better call dulu klinik2 yg rs nk pegi..nti pegi tp xde ksg buang masa je..

    BalasPadam