Sabtu, April 23, 2011

Happyyyy birthday to me!! yeay!!

As salam...




Happy birthday to me... happy birthday to me... sejambak bunga dr tunang tersayang...

Just a backdated story.... kelmarin 21 april bertambah la lagi setahun umur aku.... huhu... syukur msh berkesempatan meraikannya hari istimewa ku itu...


Awal2 aku da amik cuti.. kebiasaan pd aku stiap thn pd birthday aku akan bercuti dr keje.. ade aktiviti da plan or x.. mesti cuti!!


Kalau takde ape2, aku just berehat kat rumah.. mkn2 n lepak2.. hehe


But thn ni istimewa bg aku sbb maybe yg terakhir aku bergelar bujang.. insyallah next year da jd isteri org... And paling best aku dpt sume free je pd hari tersebut.. :)

First errrr...aku dpt tiket sponsor by tgv utk cinema free!! yey!! thanks to tgv n nuffnang for make my this year birthday so special!!....bkn 1, bkn 2 tp dpt 4 tiket free.. syok beb..


So bergerak ke tgv klcc lepas collect tiket...oh ye ms kami nk ke opis nuffnang, kitorg park sebelah building tu. tp xnampak ade sape2 jaga. niat nak bayar la. turun je nampak pakcik jaga parking tu, so nak la respek orang kan so aku cakap dgn dia, nk kene byr ke?? tp sy baru park dlm 10 minit je pakcik... dia geleng n kata xpayah.. hihi aku senyum la n say thanks... baik ati pakcik ni... aku percaya kalau tempat lain, ko masuk je mst kene bayar kan?? tak kisah la ko park 5 minit je ke kan....


Eh one more, sorry to nuffnang staf ye.. dgn xsengaja aku lepas pintu tu n tertutup pintu tu dgn kuat.. gedegang!!! mst dorang terkejut n menyumpah2 aku kot... kih kih kih kih... sori aku pk pintu tu slow motion auto close... hihi


Movie yang kitorang tengok adalah Rango........




Movie ni pilihan si dia sbb konon nk bg dia choose 1 movie n aku choose 1 movie... but sempat tengok 1 movie je... so tiket 2 lagi maybe next time g lagi... cite ni kelakar tau, pegi la tengok ye...


Habis movie pegi makan lak... si dia belanja piza hut... nyam2.... tgh makan tiba2 dorang pasang lagu birthday... eh utk aku ke?? mcm tau2 je (prasannye aku!! dushhhh...)

K fine bkn untuk aku... dorang bawa sebiji kek utk sorang customer... huh jeles i.. sambung mkn lagi.... (lagu da stop)

Nyam3... tiba2 pasang lagu birthday lagi... erk yg ni utk aku ke??? (mana tau tunang aku seprais untuk aku kan?? prasan lagik!! dusshhh..)

Oh hampeh utk orang lain lagi... huhu... aku tau tunang aku bukan jenis nak seprais2 ni... ngeh2 ampun... (but dia bawa sejambak bunga tu mmg seprais gile tau!! xsangka.. haha)

Erm sambung mkn lagi... alahai henfon pulak berbunyi...rupenye my sis... dorang tunggu aku nak makan n selebret birthday aku... isk dorang ni pn xhabaq awal2.... rushing arr skit... abis makan terus balik...

Hepi bile org tersayang ingat n selebret birthday kite.. bkn harap raikan dgn hadiah mahal, makan tempat ade kellasss but dpt spend time sama2 da cukup.. thanks utk tunang yg sanggup amik cuti..

Smoga aku terus d sayangi org sekeliling ku... amin ya rabbal alamin...

Anyway yana, hepi birthday to u...n smoga diri ini menjadi semakin baik dr segala segi, termakbul doa n hajat serta tercapai cita2 dlm hidup, bahagia d dunia n akhirat.. amin Ya Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan