Khamis, April 07, 2011

Hujan rahmat d hari pertunanganku

Assalam wth..



Tetiba rs sejuk lak tengahari nih.. nak demam ke?? oppsss..rupenye aku bg aircond low td..hehe.. skang ni tiap petang mst ujan kan?? padahal tengahari tu panas terik bahang jek. cakap pasal ujan, teringat kenangan di hari pertunanganku bulan feb thn lepas.......................



Kalau korang ingat bln feb thn lepas mmg terik memanjang, ibarat nk kemarau.. lama tak ujan. series tau! aku msh ingt sbb hari istimewa aku kan..



Aku yg nak bersiap pun berpeluh2, mandi pn mcm xmandi. hehe. da la majlis tengahari. huh! nasib la yg mekap aku pn cume sedara yg merangkap makcik aku tp sebaya aku tau. bezanye dia da mak solo, anak da agak besar. kawin awal, habis spm trus kawin. ape nk buat dia advance dr aku! kihkihkih......so bile sedara sendiri mekap takde la nk segan2, minta je touch-up byk kali, ape2 je trus sound. 'oi bedak aku takmo tebal', 'pipi kasi merah lg' n mcm2 lg la. haha. memandai2 sendiri je. dia bkn la mak andam tp dia mekap mmg lawa. terer mekap n lg pn dia keje promo mekap time tu..(rsnye kot) tu yg terer menenyeh muka org..



Pung pang pung pang...da kol 4 ptg camtu...dorang da hbs makan2 n borak2 then nk grk balik, ujan pun turun. sgt lebat! alhamdulillah mgkn ujan rahmat..smoga memberi petanda baik pd hubungan kami...tp kesian dorg takleh grk kuar la, dgn ade bawa anak kecik..dtg dgn 3 keta camtu.



Memandangkan tgk ujan pn macam lama lg nk benti, so dorg balik la jugak. selesai la ape yg d rancang2 2-3 bulan tu. best partnye, da mcm artis tau. org amik gambar sana sini. tunang pn ckp mcm tu, siap tanya sape mekap. so aku gtau la n tunjuk mak andam terjun aku. dia kata nampak lain, saje takmo puji aku la tu.. jeles weekkk...haha...



p/s : mcm baru semalam je berlaku...pejam celik da setaun lbh kami jd tunangan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan