Khamis, Mac 31, 2011

Jom join contest mesti menang..!!!

Dengan kebosanan yg melanda malam ni, jalan2 terjumpa interesting contest nih. xsalah mencuba. mna tau ade rezki kan. who knows....??korang nak join pn xsalah, malah d galakkan. hehe. jom join contest mesti menang!! hoyeee....


Cik tati list;

Dewan - Done!

MUA - Done!

So looking for pelamin, hantaran n baju......



Erm aku pn insyallah xlama lagi akan naik pelamin. impian setiap org tu of coz ade lagi2 perempuan...d ulang perempuan ye...laki2 maybe yes ade impian perkahwinan tersendiri tp da d sifatkan sejak azali, lelaki ni jenis sempoi @ jalan je la almost dr pelbagai segi.




1) Pelamin impian aku ;




simple n ade kelainan. pelamin xperlu 'sarat' or lbh2 sbb nanti pengantin tenggelam. pelamin yg glemer bkn pengantin. hehe. skali pandang, pelamin atas ni mcm istana dolu2 kan kan?? simple yet nice n sweet.















2) Hantaran impian aku ;




Hantaran rsnye sempurna bile dah ade selitan bunga2an. tak kire la warna ape, jenis ape n yg segar or artificial. tp tangan yg gubah mmg kene kreatif la. kang jd mcm 'rojak' pulak. rojak takpo, ko tabur je ttp sedap d mkn. yg 1 lg pntg pd aku adalah dulang buat gubah hantaran tu. skang pelbagai design dulang ade. aku sgt adore jenis dulang spt atas ni, eksklusif. ke pasu ekk? hentam je la labu.. :)



3) Baju pengantin impian aku ;


Of coz la yg cantik bangat d mata kite. yg ade elemen Wow!!...n bile org tgk nk kata cantik je kt kite berkali2...lbh krg gitu la..nk gak nampak sopan ok..i takleh pakai seksi2, body out. haha. lagipun bakal suami da warning (ohh..betapa sygnye dia pd aku,taknak aku tmbh dosa).


.


. .


.


Last but not least



" Perkahwinan saya lebih lengkap dengan adanya pelamin, hantaran dan baju ini kerana adanya elemen-elemen yang saya ingini di dalam majlis perkahwinan impian saya. Pelamin yang ringkas dan ada kelainan, hantaran yang kelihatan sangat eksklusif bukan sahaja di mata saya namun juga di mata tetamu yang hadir meraikan hari bersejarah saya dan juga baju pengantin yang sesiapa saja akan berkata wow! cantiknya dia. Pujian yang tidak putus-putus. Dengan berangan-angan sahaja pun sudah membuat tersenyum sendiri apalagi jika impian termakbul. Ini baru betul-betul di katakan majlis raja sehari. "





Your own flash banner


http://berkatalahdia.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan