Jumaat, Ogos 17, 2012

Kisah ramadhan yang lalu.....saat bercinta...

Assalam.......

Pejam celik, masa terus berlalu cepat je. insyallah esok ramadhan terakhir untuk tahun ni. tengah duduk-duduk teringat kisah silam, kisah manis saat aku bercinta dulu. dengan suami aku sekarang ni la. erm kira-kira 8 tahun dulu la rasanya. kalau ikut perkiraan perkenalan kami dari berkawan dah 10 tahun since 2002. bercinta since 2004. cewaaahhhh.... :")

Waktu belajar kan sengkek, time remaja bercinta jarak jauh sweet sangat kau. haha. dia orang melaka, study kl. aku orang kl, study melaka. macam mana kenal? dari MIRC. fuh time tu MIRC glamer gile. laman chatting la. nak gayut-gayut bajet terhad, ada henfon tapi kredit limit aje. nak gayut lama pun guna public fon.

Hah dulu-dulu kan maxis boleh buat call without tolak kredit. ala takat berapa saat je la bercakap.bila ramadhan, ceh masing-masing akan call untuk kejut sahur. call then berapa saat letak. best tu. :P 
Tapi sekarang takde lagi. pantang call out je kena caj kan?? erm kalau nak cerita semua saat bercinta, banyak sangat. tak habis sampai sebulan pun. haha.

Ok la kesempatan ni aku nak ucap "Selamat hari raya aidilfitri pada semua. Maaf kalau ada silap kata dan terkasar bahasa semasa menulis kat blog ni. Berhati-hati memandu untuk balik ke kampung."

Tak sabar nak makan rendang. aku just beraya kat kl dulu dengan anakku dan famili aku. then raya ke4 macam tu baru balik melaka. suamiku kena bekerja di hari raya. huhu. takpela demi keluarga kan. apa nak buat kena take turn, last year dia dah cuti raya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan