Jumaat, Disember 16, 2011

Cheklist / to-do list : Persediaan mendapat bayi

Assalamualaikum...


Kawan-kawan semua sihat ke? skang ni musim hujan dan banjir. tak ketinggalan jugak musim orang selsema la, demam la. untuk b2b tu jaga kesihatan baik-baik. jangan stress nanti lagi memudaratkan badan tu. kalau rasa tak boleh handle, bagi sesapa yang di percayai untuk setelkan ok.



Erm bukan je time nak kahwin kene ade checklist, baru terjumpa checklist atau kita panggil senarai untuk persediaan mendapat bayi baru. so baru la semuanya terurus dengan rapi. tapi terpulang tahap kerajinan seseorang kot. hihi. but memang bagus untuk yang 1st baby, da la takde pengalaman dan maybe jauh dari famili untuk rujuk apa-apa kan??



Checklist tu aku da simpan dalam bentuk word bawah ni. kalau korang berminat, boleh la download k. (but dalam english). Start dari bulan pertama sampai la bulan ke sembilan. memang complete. tapi ni checklist untuk apa yang kita perlu lakukan selama pregnant tu bukan checklist barang-barang untuk baby tau. checklist or senarai barang baby yang nak di beli nanti insyallah aku blogkan. kalau terjumpa dan sempat ye. untuk rujukan aku dan kawan-kawan jugak.



DOWNLOAD BAWAH NI



V


V


V


Tiada ulasan:

Catat Ulasan