Khamis, Disember 16, 2010

it's time to update azam n wishlist weihh..

Salam...n morning...

Pejam celik pejam celik da nak abis tahun 2010 kan.. da kene update azam n wishlist 4 next year pulak... jom share ape yg korang nak dapatkan/buat tahun depan...

erm aku??

1) nak ade keje baru dgn pangkat+gaji lbh dr skang

2) nak bisnes lbh maju.. (smpai skang msh blm capai target yg puaskan hati aku..sehingga tu aku akan rs geram n sgt berapi2 nk capai..hihi..so skang msh dlm proses blaja n amik pengalaman berbisnes..).. kalau ade rezki, dapat buka 1 kedai sendiri lg best! insyallah..

3) nak ubah status..jd puan la kan..hehe..sume dlm perancangan, insyallah jika tiada aral n halangan yg ni pasti tercapai next year...

4) nak ade rumah sebiji bersama bakal suami (next year suami la kan..)... tp kalau berbiji2 rumah pn takpe..lg bagus.. amin.... :)

5) nak ubah peel/perangai yg krg elok.. erm nk krgkn panas baran (mudah mrh..erm mudah sejuk gak.. :) hehe taknak kalah)

6) taknak kedekut utk sedekah.. yg ni aku lemah skit.. bkn ape, aku ni suke syak pd org yg mnta sedekah terutama org yg buta. lepas tu bdk2 yg jual sticker yasin or ayat2 Quran. berbelah bg nk sedekah tau.. adeh.. byk sgt kes tipu skang ni. tp kalau da bg tu aku pasrah je la, kalau tipu dorg yg dosa..... wallahualam..

nih je la kot azam next year... insyallah aku akan update n gtau sama ade azam aku tercapai atau tidak.. hehe...

take care frens..... bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan