Ahad, November 01, 2009

Best sgt ke laman sosial cm friendster tu??

Hihihihi...semalam tah knape tgn aku rajin nak klik masuk ke ruangan friendster (fs). Huh aku pun da lama tak jenguk page aku tu...dan2 pulak rajin menukar layout (tah mimpi ape aku kelmarin ye??)..

Klik sana klik sini.. ter'rajin' gak g bagian search (carian)..kolej n skola menengah dlu..n tup2 ternampak 2 friend lama yg di kenali..

Eh2 dia ni da ade anak ler...comei anak dia..da lama gile tak pnh jmp dia,since ting.5 dlu,agak2 da 9 thn lebih..lost contact pas masing2 smbg studi..

Yg lg sorang..eh2 dia ni da kawin...mula terkenang memori ms kolej dlu..dia ni dlu girl yg agak baik,gile2 n hepi go lucky..tak pnh cite psl lelaki n fokus pd studi je,tgk2 dia kawin dlu skang ni (banding ngan aku ler!)..hehe...erm jodoh..sume d tgn Allah yg Maha Esa..kite hanya merancang but Dia yg tentukan.

So situasi ni skang buat aku senyum n mengiakan yg laman2 sosial leh menghubungkan kite dgn org yg jauh..org yg da lama lost contact macam 2 org kwn lama aku td..dgn adenye laman2 sosial ni leh la kite tau updated story n life kwn2 lama kite yg da lama tak jmp n maybe lost contact cm situasi yana td..

Rasanye mst ramai yg alami situasi cam yana cite td kan??hepi sgt2 bile dpt jmp dorg blk..walau hanya mlalui internet n tak jmp face to face..at least kite tau perkembangan life dorang skang n jugek tumpang gembira..ye tak??

So jawapan pd persoalan title aku ni, best ler...hihi..cume kene tau manfaatkan ke jln yg baik.. (",)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan