Khamis, Januari 10, 2013

Port baru favorite

Assalam......

Wuhuuuu.... long time no see ha... :)

Minggu yang agak sibuk dan mencabar sebab baru start dengan kerja baru. Nature bisnes yang berbeza. Quite confuse bagi aku yang dah biasa dengan nature bisnes 'property management' ni selama bertahun-tahun.

Pssstttt.... yang lagi mencabar bila di bahagian (department) aku tu, hanya aku seorang melayu, yang lain cina. Bukan aku bersikap racist ya. Dah la dengan bahagian lain di letakkan lain floor. Hanya bahagian kami yang 'tersembunyi'. Hehehe. So far so good. Cuma tak syok tak dapat gosip-gosip (kalau amoi-amoi yang boleh ngam ok lagi). Tapi bila depa cakap bahasa dorang, menganga la aku. Eh nak kena belajar bahasa cina ni. Baru boleh faham kalau dorang mengata aku. Hehe.

Hokey aku nak cerita pasal anak. Hal kerja kita tolak tepi. Anak aku sekarang dah berani pegang-pegang kepala katil dan berdiri, pegang besi buaian dan berdiri, pegang sofa dan berdiri. Tapi bila nak turun atau duduk balik, menggigil kaki dia. Apa lagi terus menangis meminta pertolongan. So cute ha u...

Port-port favorite dia sekarang ni haaa....


Khusyuk sangat sampai tak nak tengok ibunya tangkap gambar dia.


"Macho tak shaye??" :D


"ibu... saya tengah sibuk ni... janganlah kacau.." huhuhu...


 Bila je aku nak ambik gambar asif, kak yaya wajib nak interprem. :)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan