Sabtu, Februari 05, 2011

X-tvt d hari minggu???

Salam,

Takde ape yang menarik d buat hari nih. Baru je habis pulun mengira stok. Penat la jugak. hihi. Agak bosan sbnrnye, rini mak n anak buah pegi ikut akak beserta suami n famili2 belah sana ke pangkor. Aku x di ajak pn. huhu. lagi pn tak brapa ngam dgn dorang, d ajak pn sure tak mau join. :P.. so jd sunyi umah ari ni..tnp anak buahku, zara dgn kerenah n kelincahan dia..da 1thn 5bln tau, cpt nau masa berlalu...

Ni la anak buah kesayangan aku..buat ms ni la sbb blom ade ank sndr..hehe



Skang ni aku gile baca blog2 org yg nak kawen @ bride-2 be. siyes tau. bc dorg punye tulisan dlm persediaan nk kawen sronok. rajin dorang update list la ape la. aku pn ade buat but utk rujukan personel aku je. malas pulak nk update2 kt blog ni. hehe. bkn pe, byk komitmen lain nak kene setel..(alasan!!!).....hehe.. suke bc bile dorg ade buat DIY mcm2 cth kad undangan, doorgift2,n mcm2 lg la...sungguh kreatif+cantek pulak tu!!cth yg nih http://our-wedding-journal.blogspot.com/2011/01/tutorial-gubahan-kek-telekung.html .. jeles aku tau...sbb aku tak punye tangan seni kot...n ++++sakit M .... lalalalala...



Hah sape yg nak survey2 utk persediaan kawen, survey pakej kawen ke, katering ke n ape2 je la.. latest news, next week 11-13 feb ade pameran kat SACC (shah alam ler..)








Tiada ulasan:

Catat Ulasan